Ola C Ola C skrev:
Sådärja, då var årets julklapp färdig. Några var smått skeptiska när jag kommit halvvägs men det blev väl bra till slut.🙂

[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
En sån där vill jag köpa, starta webbshop 😀😀

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
En sån där vill jag köpa, starta webbshop 😀😀
Har redan en webshop. Men där säljs än så länge bara ritningar till en snickerijigg. Ingen dum idé, har till o från funderat på att ha några tidigare alster till försäljning....och det finns ju många hundägare🙂

Redigerat:
  • Gilla
kashieda och 5 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Sådärja, då var årets julklapp färdig. Några var smått skeptiska när jag kommit halvvägs men det blev väl bra till slut.🙂

[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Asså vilket konstver bortskämd hund

• Gilla
yonna och 1 till
  • Laddar…
M Marguita Weckner skrev:
Asså vilket konstver bortskämd hund
Vi får se på julafton, hon kanske ratar den fullständigt😁

• Gilla
trycklös
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Vi får se på julafton, hon kanske ratar den fullständigt😁
Ja, man vet ju aldrig…
Hundar — till skillnad från oss människor — är ju alltid helt ärliga! 😝

//Ronnie

PS Får väl tillägga att jag också tyckte att det var en fin hundbar! 👍 DS

• Älska
  • Gilla
Ola C och 1 till
  • Laddar…
4774
Ola C Ola C skrev:
Har redan en webshop. Men där säljs än så länge bara ritningar till en snickerijigg. Ingen dum idé, har till o från funderat på att ha några tidigare alster till försäljning....och det finns ju många hundägare🙂
Du kan väl göra kattskålar men då med längre avstånd mellan skålarna? Du gör sjuk snygga saker så att utveckla webshopen kommer garanterat gå strålande och det är ju så man gör sig ett namn så vem vet vart det slutar 😀😺

M Martin Edström skrev:
Byggde en liten annorlunda altan med trallen i 45 graders vinkel.
Hela projektet hittar du här:
[länk]
Känns helt fantastiskt att ni alla, nästan 5000, tycker om min "lösning" på altanbygget

• Gilla
  • Haha
kashieda och 5 till
  • Laddar…
Byggde denna för 39 år sedan.
Kvinna poserar bredvid skiss på en byggkonstruktion, nedre bild visar en gammal kamin med tegel runtom. Bucklor skapades med en boll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Öppen spis med bucklor i vit bruk, skapad för 39 år sedan med en boll, i ett rum med träpanel och takbjälkar.
Skapa konto

Bucklorna i bruket fick jag till med en mindre boll. Öppen spis med unik yta av buckligt bruk, skapad för 39 år sedan. Elden brinner och en kaktus pryder spiselkransen i det hemtrevliga rummet.
Skapa konto

Innan vi rev ut attrappen så målade vi in eldsflammor på "rutorna" med röd, gul och orange färg.

Strax när vi var klara, knackade några
Jehovas på... Klampade rakt in i rummet med portfölj och bibel i högsta hugget.
Sa inte ett ord, vände på klacken och försvann😂

Redigerat:
  • Gilla
mucklebuckle och 3 till
  • Laddar…
Passar på att posta den här innan ytbehandling. Sambon och jag har kanske inte riktigt samma uppfattning 😉

• Träbord under konstruktion med två utdragbara lådor i en verkstadsmiljö, innan ytbehandling.
    Skapa konto
  • Närbild av ett omålat träbord i en verkstad med hyllor fyllda med trävirke i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Träbord utan ytbehandling står på ett arbetsbord i en verkstad. Verktyg och utrustning syns i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Träbordshörn i ett verkstadsmiljö innan ytbehandling, olika åsikter om slutgiltig finish nämns i inlägget.
    Skapa konto
  • Träbord under konstruktion utan ytbehandling på ett arbetsbord i en verkstad.
    Skapa konto
  • Träbord i ljust trä placerat på en arbetsbänk i verkstad, färdigt för ytbehandling. Bänkar och verktyg syns i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Obehandlat träbord med två lådor står på ett snickarbord i en verkstad.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Kallvattuslang och 45 till
  • Laddar…
4774
Saxpy Saxpy skrev:
Passar på att posta den här innan ytbehandling. Sambon och jag har kanske inte riktigt samma uppfattning 😉
Väldigt fin

Riktigt snygg. Vem av er vill ytbehandla med något genomskinligt och vem är helt ute och cyklar?

• Gilla
Lintto1 och 2 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Riktigt snygg. Vem av er vill ytbehandla med något genomskinligt och vem är helt ute och cyklar?
Gissa... 😉

• Haha
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Saxpy Saxpy skrev:
Gissa... 😉
Är det kört, eller hjälper det med en protestlista härifrån? Säg bara till, så får du hjälp i din svåra stund.

Hep Hep skrev:
Är det kört, eller hjälper det med en protestlista härifrån? Säg bara till, så får du hjälp i din svåra stund.
Haha, inte helt kört än men här är de tre förslagen som "diskuteras".

• Tre sorters träprover med olika behandlingar separerade av blå tejp på ett arbetsbord.
    Skapa konto
  • Gilla
ConnyK och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.