Nuuuuuuuuuuuuu börjar det klarna.

Det ligger således en hund begraven i mossen bland ugglor och luktar katt som saknas sen terrassen blev färdig utan lov från garaget innanför Fingal Ohlsson mur.

LGG-01 skrev:
Nuuuuuuuuuuuuu börjar det klarna.

Det ligger således en hund begraven i mossen bland ugglor och luktar katt som saknas sen terrassen blev färdig utan lov från garaget innanför Fingal Ohlsson mur.
Men då var det ju ingen missuppfattning! Kan moderatorn ändra rubriken?

Dom ryska bävrarna kommer definitivt konkurrera ut den svenska industrin, hade bävrarna tagit över Saab så hade det företaget troligtvis nått stor framgång internationellt.

Så saab har börjat med flis/tuggmaskiner? Det var inte alls vad de sa senast på årsstämman.

Om dom blir stämda varje år så bör dom ha bytt taktik.

Instrument som behöver stämmas varje år är nog inget man kan lämna in en stämningsansökan för...

Precis bävrar stämmer inte, dom dämmer, har dom börjat att dämma med SAAB isf ett bra risigt materiel.

Bättre att stämma i bäcken än i bilen. Dock är bäst att undvika stämjärn när man badar, då man lätt blir yr efter ett järn eller två.

Vad är det här för en tråd? Otroligt mycket missuppfattningar måste jag säga. Borde stängas.

Har man inte redan stängt Barsebäck?

mycke_nu skrev:
Vad är det här för en tråd? Otroligt mycket missuppfattningar måste jag säga. Borde stängas.
Nej. stämmas ned, en hel oktav stämgaffel.jpg

LGG-01 skrev:
Nej. stämmas ned, en hel oktav [bild]
Kan man stämma med en högaffel?

Det är en framgaffel för tondöva.
Men gaffla på du om stämningar det är ju snart hjul framför dörren.
Har faktiskt provat med "dynggrepen" fick tinnitus i örat. HöHöHöHölö!!!

Redigerat:
Nä nu måste jag faktiskt gå in och stämma i bäcken! Apropå bäcken, har man sökt strandskyddsdispens för garageterassen?

Thomas59
Ursäkta men jag kanske har missuppfattat den här tråden. Som en konsekvens av detta tar jag tillbaks allt jag tidigare sagt/skrivit, i alla trådar på byggahus.se inkl denna, och hävdar istället motsatsen.

Håller trots ovanstående pudel med den hantverkare som tidigare i tråden erkände att alla hantverkare är skojare :wow:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.