Ha, Ha, puss på dig din gamla trägubbe, självklart ses vi på Hannas krog och svingar en bägare. :D

När kommer du upp?

Hörrudu knockonraceman, varför i h-lvete ska du svinga en bägare rakt i Hannas krog?

Jag blir så j-vla förbannad så jag ska gå ut och slå till den första personen jag möter!!!!!!

Raceman skrev:
Du LIGG-01, "sätta sig på en rova"?? Nää du, den GÖR man om uppfarten lutar för mycket.
Jag sitter alltid med mina rovor
Vem f--n sitter på uppfarten och jobbar med rovor, men vänta du tills nästa år, då är det garanterat rovår.

imgres.jpg

Förstår du nu då. "ATT SITTA PÅ EN ROVA"

Tycker nog att det lutar åt fel håll så jag börjar bli oro-lig i magen vad gäller lutningen tror jag behöver gå till servitutet.

LIGG-01, att sitta och ruva på så där många rovor, vem gör det nu för tiden? Sälj skiten i stället.

skalman1 skrev:
Hörrudu knockonraceman, varför i h-lvete ska du svinga en bägare rakt i Hannas krog?

Jag blir så j-vla förbannad så jag ska gå ut och slå till den första personen jag möter!!!!!!
Inte ska du bli avis för att trägubben och jag går och svingar en öl på Hannas krog. Slälvklart få du också följa med om du vill. Finns det hjärterum finns det stjärterum. :)

Raceman skrev:
Inte ska du bli avis för att trägubben och jag går och svingar en öl på Hannas krog. Slälvklart få du också följa med om du vill. Finns det hjärterum finns det stjärterum. :)
Nej jag vill inte, ni har sårat mig otroligt djupt.

Raceman skrev:
LIGG-01, att sitta och ruva på så där många rovor, vem gör det nu för tiden? Sälj skiten i stället.
Vi måste nog vara siriösa!!! nu. Jag ville bara bevisa att det GÅR att SITTA på en rova och att GÖRA DOM, till detta använder jag SKITEN som placeras på grannens terrass tillsammans med jorden (ej Tellus) då blir blasten så hög att det svartnar för ögonen jordgubbarna.

SMART vaaa.

skalman1 skrev:
Nej jag vill inte, ni har sårat mig otroligt djupt.
Får jag då rekomendera images.jpg + imgres.jpg

Doppa kakor i mjölk har jag hört talas om men aldrig att man ska doppa plåster i öl. :confused:

skalman1 skrev:
Doppa kakor i mjölk har jag hört talas om men aldrig att man ska doppa plåster i öl. :confused:
Väx upp! ! ! !
Som en gammal amatör psykolog jag är, så noterade jag att det är skälen som är söndrad på/i dig.

Altså:
Om skälen är sårad.

1. Svälj ett plåster.
2. Skölj noga med mycket Öl.
3. Upprepas efter behov.

Nej det tänker jag verkligen inte göra!!!
Jag ser inga som helst skäl till att dricka plåster.

Jag har missuppfattat allt...
Postade jag rätt, eller missuppfattade jag det med?

skalman1 skrev:
Nej det tänker jag verkligen inte göra!!!
Jag ser inga som helst skäl till att dricka plåster.
Quiq-fix är inte din grej alltså.

LGG-01 skrev:
Jag sitter alltid med mina rovor
Vem f--n sitter på uppfarten och jobbar med rovor, men vänta du tills nästa år, då är det garanterat rovår.

[bild]

Förstår du nu då. "ATT SITTA PÅ EN ROVA"

Tycker nog att det lutar åt fel håll så jag börjar bli oro-lig i magen vad gäller lutningen tror jag behöver gå till servitutet.
Hahaha jag skrattar på mig :D :D :D :D :D :D

Du, LiGger_och _Gökar eller vad nu LGG1 betyder, du kan väl inte se skillnad på ett gurkfrö och en tallkotte?

Du är verkligen både o-smart, o-bildad och o-rolig, som du själv skriver.

Det där är inte rovor, eller fickur som det egentligen heter. Inte ens armbandsur.
Det är sockerbetor!

Låt det här bli dig en minnesbeta :cool:

LGG-01 skrev:
Quiq-fix är inte din grej alltså.
Jag vet inte om "Quiq-fix" är gott då jag aldrig provat det, jag gillar mat som är mer som guldnougat.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.