100 305 läst ·
1 033 svar
100k läst
1,0k svar
Stora missuppfattningstråden...
Jag sitter alltid med mina rovorRaceman skrev:
Vem f--n sitter på uppfarten och jobbar med rovor, men vänta du tills nästa år, då är det garanterat rovår.
Förstår du nu då. "ATT SITTA PÅ EN ROVA"
Tycker nog att det lutar åt fel håll så jag börjar bli oro-lig i magen vad gäller lutningen tror jag behöver gå till servitutet.
Inte ska du bli avis för att trägubben och jag går och svingar en öl på Hannas krog. Slälvklart få du också följa med om du vill. Finns det hjärterum finns det stjärterum.skalman1 skrev:
Vi måste nog vara siriösa!!! nu. Jag ville bara bevisa att det GÅR att SITTA på en rova och att GÖRA DOM, till detta använder jag SKITEN som placeras på grannens terrass tillsammans med jorden (ej Tellus) då blir blasten så hög att det svartnar för ögonen jordgubbarna.Raceman skrev:
SMART vaaa.
Väx upp! ! ! !skalman1 skrev:
Som en gammal amatör psykolog jag är, så noterade jag att det är skälen som är söndrad på/i dig.
Altså:
Om skälen är sårad.
1. Svälj ett plåster.
2. Skölj noga med mycket Öl.
3. Upprepas efter behov.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Hahaha jag skrattar på migLGG-01 skrev:Jag sitter alltid med mina rovor
Vem f--n sitter på uppfarten och jobbar med rovor, men vänta du tills nästa år, då är det garanterat rovår.
[bild]
Förstår du nu då. "ATT SITTA PÅ EN ROVA"
Tycker nog att det lutar åt fel håll så jag börjar bli oro-lig i magen vad gäller lutningen tror jag behöver gå till servitutet.
Du, LiGger_och _Gökar eller vad nu LGG1 betyder, du kan väl inte se skillnad på ett gurkfrö och en tallkotte?
Du är verkligen både o-smart, o-bildad och o-rolig, som du själv skriver.
Det där är inte rovor, eller fickur som det egentligen heter. Inte ens armbandsur.
Det är sockerbetor!
Låt det här bli dig en minnesbeta