Thomas59 skrev:
Håller trots ovanstående pudel med den hantverkare som tidigare i tråden erkände att alla hantverkare är skojare :wow:
Tror du missuppfattat något. Hantverkaren erkände inte att alla hantverkare är skojare utan att hantverkare är skojigare än kunder som skojar. Dessutom menade skojaren att hantverkaren som åsyftas har en pudel men det är en missuppfattning, hantverkaren har en rubank. En pudel har däremot en belgare jag känner men det hör inte hit, om jag nu inte missuppfattat något. Det har hänt förr....

ToRy skrev:
Nä nu måste jag faktiskt gå in och stämma i bäcken! Apropå bäcken, har man sökt strandskyddsdispens för garageterassen?
Här behövs inget strandskydd utan trosskydd imgres.jpg Hepp.

"Rubank" = svartpengar utan ränta.

Nu råder det faktiskt religionsfrihet. Oavsett vilket trossamfund man tillhör.

cust3000 skrev:
Kan man stämma med en högaffel?

Varför hålla på och gaffla nu när julstämningen smyger sig på, i samma takt som glöggen sjunker i buteljen.

Nu blir det absolut vinterjul på. Men jag har mina dubier hur terrassisterna skall kunna hantera ett vitt hjul.

Är det inte dags att tömma bäckenet?

Ja just det planterar kantareller gör de också!

tharnstrom77 skrev:
Ja just det planterar kantareller gör de också!

???? Snack fördärvare????
Kantareller är ju i hatten hela tiden, nej tacka vet jag Stolt Fjällskivling.

LGG-01 skrev:
???? Snack fördärvare????
Kantareller är ju i hatten hela tiden, nej tacka vet jag Stält Fjollskivling.
Är det sån ni äter i Sthlm nuförtiden?

Sthlm? Och såklart bara Sthlm, att det alltid bara måste pratas om de stora orterna i Sverige. Sverige är faktiskt mer än Sthlm och Gbg.

Det var då ett j-a tjat om Gladö Kvarn!!!

oobum skrev:
Sthlm? Och såklart bara Sthlm, att det alltid bara måste pratas om de stora orterna i Sverige. Sverige är faktiskt mer än Sthlm och Gbg.
Ja usch ja.

Jag badar i badkaret istället.

• Gilla
Dheri
  • Laddar…
P
Jag saknar input från TS. Just nu är det bara tomtesnack i tråden. Vi måste missuppfattat det hela. Vad är normalt beteende för en missuppfattning?

Jag skulle säga att allt som tagits upp i tråden är att betrakta som dolt fel, men ändå något man borde räknat med.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.