skalman1 skrev:
Nej jag vill inte, ni har sårat mig otroligt djupt.
Såja Skalis, torka tårarna nu, det är klart att du ska med. Ta på dig solglasögonen så ser ingen att du har gråtit.
Trägubben brukar alltid ha med sig ett saltkar som han saltar fakturorna med. Lite av det kan vi hälla i de djupa såren, då brukar det kännas lite bättre.

skalman1 skrev:
Jag vet inte om "Quiq-fix" är gott då jag aldrig provat det, jag gillar mat som är mer som guldnougat.
Det är gott gott men till kaffet efter maten.

skalman1 skrev:
Jag vet inte om "Quiq-fix" är gott då jag aldrig provat det, jag gillar mat som är mer som guldnougat.
LGG-01 skrev:
Det är gott gott men till kaffet efter maten.
Nej, Thomas Qwick ska inte med så ni behöver inte oroa er för att han ska fixa något.

• Gilla
LGG-01
  • Laddar…
Hämtat från:

http://www.synonymer.se/?query=rova

[TABLE="class: synonymer, width: 688, align: center"]
[TR]
[TD="class: synonym"][h=2]rova[/h]1 rotfrukt, beta
2 (vard.) fickur, ur, klocka
3 (vard.) sätta en rova falla omkull, tratta på baken, dratta på ändan

[/TD]
[/TR]
[TR]

[TD="class: synonym"][/TD]
[/TR]
[TR]
[/TR]
[/TABLE]

Jag säger bara det: Lant(n)issar jultomte.gif

Raceman skrev:
Såja Skalis, torka tårarna nu, det är klart att du ska med. Ta på dig solglasögonen så ser ingen att du har gråtit.
Trägubben brukar alltid ha med sig ett saltkar som han saltar fakturorna med. Lite av det kan vi hälla i de djupa såren, då brukar det kännas lite bättre.
Det var gulligt sagt till Skalman den förste, ha det så kul på Hanna's är det på Kungliga Söder? eller?

Börjar det inte bli väl OT nu? åter till TS fråga, 1,72 m är den genomsnittliga höjden på hjulgranar men personligen föredrar jag dom som väger 16 kg, men med dubbdäck självklart

Jan-Å skrev:
Börjar det inte bli väl OT nu? åter till TS fråga, 1,72 m är den genomsnittliga höjden på hjulgranar men personligen föredrar jag dom som väger 16 kg, men med dubbdäck självklart
Helt fel , TS fråga var om man kör med julgran får man använda dubbdäk på 16 kg och 1,72 m bredd.

J@vla tråkig stil att antyda att körer med julgran skull behöva extra breda däck.

Jag har min julgran i källaren, den körs ingenstans.

Hörs den ingenstans? Har du testat att ställa den på ett annat våningsplan för bättre mottagning?

oobum skrev:
Hörs den ingenstans? Har du testat att ställa den på ett annat våningsplan för bättre mottagning?
Prova med Felia eller KomHem.nej

1,72 lång och 16 kg? Det ger ett BMI på 5.4. Det finns nog inga bilringar på den kroppen oavsett hur taggiga de än är.

-RB- skrev:
1,72 lång och 16 kg? Det ger ett BMI på 5.4. Det finns nog inga bilringar på den kroppen oavsett hur taggiga de än är.
Men om man är 16cm lång och väger 172kg så måste det väl finnas bilringar?

cust3000 skrev:
Men om man är 16cm lång och väger 172kg så måste det väl finnas bilringar?
Troligtvis. Men inte säkert. Det beror på om det är tyst i skogen när de begravda ugglorna dansar på hunden eller inte.

Håller helt med! Numer är det alltför mycket tyskar i skogen som köper upp alla röda stugor med vita knutar! Huruvida de har hund eller inte vet jag inte, det skulle i så fall vara dachshund, riesenschnauzer och tysk bäver.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.