Hej! Tänkte installera en kvarntoalett men önskar höra era erfarenheter kring ljudnivå och potentiell störningsrisk. Jag bor i ett flerbostadshus.
Kvarnen har en ljudnivå på 51 dB.
Pumpandet/bortspolningen, kan det hörs och fortplantas genom stammarna?
Hoppas någon med erfarenhet av att ha en kvarntoalett hemma vill svara.
