Hej,
behöver expertis
skulle ni ändra placeringen av handduks torkaren? och vart exakt?
Eller allt är placerat på ergonomisk/optimalt sätt, tack!
behöver expertis
skulle ni ändra placeringen av handduks torkaren? och vart exakt?
Eller allt är placerat på ergonomisk/optimalt sätt, tack!
Du har väl inte så många alternativ? På den låga väggen blir det förstås inte bra.
Rent generellt så är det bra om man når den lätt från duschen. Och man ska undvika att ha den ovanför toaletten så att handdukar inte riskerar att åka ner där.
Rent generellt så är det bra om man når den lätt från duschen. Och man ska undvika att ha den ovanför toaletten så att handdukar inte riskerar att åka ner där.
Hej, jag har inga ideer om handdukstorken tyvärr, men måste fråga hur brett ditt badrum är? Jag håller på att bygga ett väldigt liknande och har lite ångest över om det kanske blir för jäkla smalt...och att duschen kanske blir outhärdlig...vad har du i takhöjd?A at10 skrev:
Blev jätteglad över att nån mer än jag gör ett badrum som är minimalt, under snetak
Bra om man kan ta handduken när man fortfarande står i duschen och undvika att trampa på hala klinkers. Svårt att på bilderna avgöra hur nära den sitter. En annan sak, lätt att greppa tag i den när man ska resa sig från toan ? Kanske en ålders fråga 😉
Aningen OT:
Är det en dosa mitt emot blandaren, på väggen mitt emot? Ser inte riktigt.
En fläkt högt upp är nog en bra sak att sätta in också.
Är det en dosa mitt emot blandaren, på väggen mitt emot? Ser inte riktigt.
En fläkt högt upp är nog en bra sak att sätta in också.
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Hej!Q qfrantellus skrev:Hej, jag har inga ideer om handdukstorken tyvärr, men måste fråga hur brett ditt badrum är? Jag håller på att bygga ett väldigt liknande och har lite ångest över om det kanske blir för jäkla smalt...och att duschen kanske blir outhärdlig...vad har du i takhöjd?
Blev jätteglad över att nån mer än jag gör ett badrum som är minimalt, under snetak
Så ser ut geometri i badrummet :
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder