Borde gå att hitta begagnade. Har för mig den klädda hette "Fabian" och den oklädda "Madsen". Verkar hur som helst ha för ovana att gå sönder precis som din. Så om du inte hittar någon "säljes"-annons, kanske en "köpes"-annons gör att du hittar någon som råkat ut för samma sak och har udda-stol till övers.
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 313 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 313 inlägg
Har för mig att jag sett stolen, eller i alla fall en mycket snarlik, i en MIO Möblerannons.
Kollade nu på MIO's hemsida och hittar den i lackad faner http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=7400&p=1 men inte varianten med läderklädsel. Den har dock funnits i läder också.
Kollade nu på MIO's hemsida och hittar den i lackad faner http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=7400&p=1 men inte varianten med läderklädsel. Den har dock funnits i läder också.
Eller så säljer du dina återstående till ulricac i reserv och handlar själv nytt ;-) http://www.byggahus.se/forum/inredning/117387-nagon-som-har-moebler-fran-duka.html
Jag har 4 st.
Det är inte ofta man får bevittna en tio år gammal tråd ruska till. Liket lever! 
Jag har 2 om du vill ha fler. Är bra för min del annars
Klicka här för att svara
