Igår gick en stol sönder, lutade mig bakåt och så hörde man hur plywooden sprack, så nu behöver jag få tag i en sådan här stol. Den köptes på Duka Home som har gått i konkurs.

Har någon sett stolen någon annanstans?
 
  • DSC_3134.jpg
Borde gå att hitta begagnade. Har för mig den klädda hette "Fabian" och den oklädda "Madsen". Verkar hur som helst ha för ovana att gå sönder precis som din. Så om du inte hittar någon "säljes"-annons, kanske en "köpes"-annons gör att du hittar någon som råkat ut för samma sak och har udda-stol till övers.
 
Thomas59
Har för mig att jag sett stolen, eller i alla fall en mycket snarlik, i en MIO Möblerannons.

Kollade nu på MIO's hemsida och hittar den i lackad faner http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=7400&p=1 men inte varianten med läderklädsel. Den har dock funnits i läder också.
 
Min syrra köpte liknande eller samma modell på Chilli. Men det var ett tag sedan.
 
  • Gilla
RealElwood
  • Laddar…
Jag har 4 st.
 
Det är inte ofta man får bevittna en tio år gammal tråd ruska till. Liket lever! :rofl:
 
  • Gilla
yonna och 1 till
  • Laddar…
Jag har 2 om du vill ha fler. Är bra för min del annars
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.