Någon som har erfarenhet av STO puts system och färg?
 
ja har kört flera stora byggen med sto. ja r murare och gillar därför inte spackel jobb som sto är, det är ingen feeling i sto o ser ganska livlöst ut. det snyggaste är iallafall rillputsen om man nu vill köra sto. att putsa på friggo verkar även det lite konstigt då ja tror att väggen ej kan andas, ja tror att kåken mår dåligt bakom en cellplast skiva, men enligt sto är det inte så. skulle va bra om du skrev på vilken stomme du ska köra o vilket system du tänkt dej så kunde du få ett bättre svar av mej.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.