18 211 läst ·
32 svar
18k läst
32 svar
Stjärnhimmel med fiber LED
Man lägger aaaaaalldeles för mycket tid (och pengar) på astrofotoInga-Lill Rosengren skrev:
Har sysslat med det i några år nu. Har några av mina bilder med i utställningen "Upptäck universum" som visas runt om i landet just nu, bland annat på Universeum i Göteborg.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden