Funderar på att skära ut en stjärna ur klinkerna för att lägga mitt i golvet är det någon som har gjort det förut som kan dela med sig av sina erfarenheter och kanske någon ritning eller bilder. Golvplattorna är 30x30.
 
Redigerat:
T
Annars brukar det finnas färdiga stjärnor i samma serie som plattorna.

Blir inte snyggt om du själv ska skära ut.............
 
Om man vill ha något eget mönster så kan man vända sig till någon firma som har vattenskärmaskin och få mönster skuret
Kan pm ett telefonnr om någon är intresserad
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.