Hej!
Jag blir inte klok på vad jag ska använda för puts på min källargrund, 1-2m hög pga av souterräng.
Jag har isolerat utvändigt med Parroc stenull och nätat med svetsat stålnät. Tänkte bara måla sedan med diffusionsöppen vit färg.
Vad är bäst?
Iom att det ansluter till mark och kan tänkas utsättas för fukt så vill jag ha nåt som är tåligt mot det. Fiberarmerad puts? Folket i bygghandeln verkar inte veta mycket, eller lika lite som jag.