5 312 läst ·
6 svar
5k läst
6 svar
Sten i stället för klinkers i duschen
Moderator
· Stockholm
· 57 875 inlägg
Låter spännande. Menar du små oslipade stenar?
I så fall skulle jag nog prova att gå på dom barfota hos kakelfirman eller var du nu köper dem. Det skulle ev. kunna kännas lite väl ojämt, ungefär som när man badar på en strand emd mycket småsten.
I så fall skulle jag nog prova att gå på dom barfota hos kakelfirman eller var du nu köper dem. Det skulle ev. kunna kännas lite väl ojämt, ungefär som när man badar på en strand emd mycket småsten.
Oslipade stenar, nääähempularen skrev:
Slipade, släta och ovala/runda, ungefär som test...r
JAA! et är jättefint! Konradssons har det, serien heter Riverstone! Jag har själv tittat på det, antingen som dekoration på någon vägg eller som golv i dusch. De har både nästan vita stenar ursnyggt!) samt mörka. De sitter på nät ca 30x30 cm. Med rätt fall i duschen är det inga problem, däremot skulle jag inte lägga det som vanligt golv i badrummet, då det torde vara svåstädat om man inte har möjlighet att "duscha" golvet.
Dock är det ganska dyrt... det kostar 2755 kr/kvm...
Lycka till!
Dock är det ganska dyrt... det kostar 2755 kr/kvm...
Lycka till!
Jaghittade det 

Har man rätt lutning, så spelar det nog ingen roll. Vattnet rinnar av då skulle jag tro.
Och även om priset är dyrt så handlar det ju bara om en kvadrat.
Skulle nog ruskit skönt att stå i denna dusch, zonterapi, medan man duschar.
Har man rätt lutning, så spelar det nog ingen roll. Vattnet rinnar av då skulle jag tro.
Och även om priset är dyrt så handlar det ju bara om en kvadrat.
Skulle nog ruskit skönt att stå i denna dusch, zonterapi, medan man duschar.
Moderator
· Stockholm
· 57 875 inlägg
Det var just det där med zonterapi jag menade, risken är att det blir lite för hård terapi för att vara skönt.
Men dom där stenarna ser ju ganska OK ut.
Men dom där stenarna ser ju ganska OK ut.
Klicka här för att svara