Om man uppfyller isolering kravet så är det inget som är förödande.

Men om man INTE uppfyller isolering kravet, Kan ju din anläggning få en del problem, facklande ljus i spotlighten eller varför inte 230V i telefonen :p
 
Och därför ska man undanhålla läsarna korrekt information menar du?


Nej man ska inte underhålla läsarna, kommer inte gör heller då det ganska fort visade sig att det finns folk med elkunskap här inne.:)
 
Elinfo skrev:
Om man uppfyller isolering kravet så är det inget som är förödande.

Men om man INTE uppfyller isolering kravet, Kan ju din anläggning få en del problem, facklande ljus i spotlighten eller varför inte 230V i telefonen :p
Bara fyra inlägg i denna tråd som påpekade detta krav! :cool:

Välkommen till forumet med mycket spänning och heta diskussioner! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.