Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverat toalett (bara toalett, ej våtrum) på bottenvåning. Tapet på vägg, ska vara ”mycket avtorkningsbar” enl Boråstapeter.
Vill eg inte ha stänkskydd, men får kanske bita i det sura äpplet och tänka praktiskt.
Skulle därför behöva kreativa, unika, roliga, snygga och spännande förslag på stänkskydd.
Klinker är totalt uteslutet, men alla andra förslag mottages m tacksamhet! Kanske någon som har löst det på ett spännande sätt som vill dela med sig?
Glas? Fungerar utmärkt som stänkskydd med fördelen att det knappt syns.Satsuki skrev:
[bild]
Renoverat toalett (bara toalett, ej våtrum) på bottenvåning. Tapet på vägg, ska vara ”mycket avtorkningsbar” enl Boråstapeter.
Vill eg inte ha stänkskydd, men får kanske bita i det sura äpplet och tänka praktiskt.
Skulle därför behöva kreativa, unika, roliga, snygga och spännande förslag på stänkskydd.
Klinker är totalt uteslutet, men alla andra förslag mottages m tacksamhet! Kanske någon som har löst det på ett spännande sätt som vill dela med sig?
Det kommer väl stänka lika mycket på väggen till höger?
En annan lösning kan vara att hänga upp en snygg handuk att torka torrt med efter handtvätt.
De flesta stänker nog inte ner så mycket medans sådana som mig blöter ner ett helt badrum bara av att tvätta ansiktet 😀.
Således har jag alltid en handduk att torka tort med. Går på ingen tid alls.
Är jag borta så tar jag alltid papper och torkar torrt handfate
De flesta stänker nog inte ner så mycket medans sådana som mig blöter ner ett helt badrum bara av att tvätta ansiktet 😀.
Således har jag alltid en handduk att torka tort med. Går på ingen tid alls.
Är jag borta så tar jag alltid papper och torkar torrt handfate
Klicka här för att svara