G Gregory Vartian-Foss #1 Medlem · 1 inlägg 4 jun 09:14 Gregory Vartian-Foss Medlem 1 inlägg 4 jun 09:14 #1 Hej alla, Jag har s-cran som är kopplat in i min garage lokal. Jag vill ta den av. Måste jag stänger av vattnet? Är det möjligt att använda kranen utan ett anslutningsrör? Tack för ditt råd och din hjälp. Mvh, G Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej alla, Jag har s-cran som är kopplat in i min garage lokal. Jag vill ta den av. Måste jag stänger av vattnet? Är det möjligt att använda kranen utan ett anslutningsrör? Tack för ditt råd och din hjälp. Mvh, G
D Dilato #2 Medlem · Södra Skåne · 14 288 inlägg 4 jun 09:17 Dilato Medlem Södra Skåne 14 288 inlägg 4 jun 09:17 #2 Du kan ta bort allting efter kranvredet. Vill du ta bort själva kranen från väggen måste du stänga vattnet och plugga igen anslutningen.
Du kan ta bort allting efter kranvredet. Vill du ta bort själva kranen från väggen måste du stänga vattnet och plugga igen anslutningen.