Kan det vara så att du även får viss ventilation av pannan? Att den tar förbränningsluft innifrån huset?
Stänger du pannan så ventilleras huset inte i samma grad. Tänkbart att du får lite fuktigare inomhus i så fall. Det var bara en tanke?!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.