Hej, jag bor i en nyproducerad lägenhet och har en liten toalett jag vill kakla.
Det finns inga utvändiga rör med ballofixer eller ventiler på - vatten från toalett och handfat går rakt in i väggen.
Hur stänger jag av vattnet under renovering?
Kan jag göra det för endast denna toalett - så att allt annat funkar som vanligt under tiden?
En rörmokare sa att ha skulle ta 2700 ink rot för att komma ut och stänga av vattnet - så jag tänker att jag bör undersöka om jag kan lösa det själv först.
/Nybörjaren
Det finns inga utvändiga rör med ballofixer eller ventiler på - vatten från toalett och handfat går rakt in i väggen.
Kan jag göra det för endast denna toalett - så att allt annat funkar som vanligt under tiden?
En rörmokare sa att ha skulle ta 2700 ink rot för att komma ut och stänga av vattnet - så jag tänker att jag bör undersöka om jag kan lösa det själv först.
/Nybörjaren
I en nyproducerad lägenhet bör finnas solitär avstängning men om det inte är ok prata med föreningen,ge gärna en tidsangivelse då andra kanske kommer att påverkas.gunnarmaxcarlen skrev:
Hej, jag bor i en nyproducerad lägenhet och har en liten toalett jag vill kakla.
/Nybörjaren
Hittade denna sköna grej bakom en lucka i hallen med lagom mycket reglage på.G Greger_08 skrev:
Jag vill ju bara stänga av vattnet till Lill-toan inte inte råka stänga av golvvärme och annat.
Är det möjligt?
Ja, jag sitter själv i styrelsen så jag borde veta hur det ska gå till.M Makondele skrev:
Snart vet jag.
Klicka här för att svara