P
Hej,

De ska utföra stamspolning hos oss nästa vecka.
Behöver jag förbereda något?
Jag har badkar som är väldigt omständig o förflytta, men man kommer åt vattenlåset när man tar bort väggkåpan på badkaret, antar att det är tillräckligt?
Sker spolning enbart i badrum eller även kök, noll kunskaper kring detta.

Tror inte du behöver göra något.

• Gilla
tergo
  • Laddar…
Frågan är ens om de ska in till varje enskild ? Tror mer det handlar om att de ska spola stammar nertill och att de upplyser om saken för att de vill ju såklart att så få som möjligt håller på och skiter och spolar under den tiden de håller på. Är så tråkigt när det kommer sånt farande med rensluckor öppna.

BirgitS
S Stefan1972 skrev:
Frågan är ens om de ska in till varje enskild ? Tror mer det handlar om att de ska spola stammar nertill och att de upplyser om saken för att de vill ju såklart att så få som möjligt håller på och skiter och spolar under den tiden de håller på. Är så tråkigt när det kommer sånt farande med rensluckor öppna.
Det är väl inte direkt ovanligt att spola även de vertikala stammarna eftersom det bildas beläggning på dem med tiden.
Sebbe c skrev:
Hej,

De ska utföra stamspolning hos oss nästa vecka.
Behöver jag förbereda något?
Jag har badkar som är väldigt omständig o förflytta, men man kommer åt vattenlåset när man tar bort väggkåpan på badkaret, antar att det är tillräckligt?
Sker spolning enbart i badrum eller även kök, noll kunskaper kring detta.
Det bör du ju får reda på av de som har beställt jobbet, dvs. hyresvärden, styrelsen eller förvaltaren. Men normalt spolar de både i kök och badrum om de inte delar anslutningen till stammen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.