Har försökt söka runt lite utan någon större framgång. Bortsett från vikten, vad är fördelen med en kompositflaska? Skall ha två små flaskor så man kan en en full hela tiden. Stålflaskan är billigare och rymmer mer gas så om man orkar kånka runt på typ 5kg extra, vad är nackdelen? Sen verkar vissa butiker (som ex. Byggmax, ta mer betalt för gasen/kg i stålflaskan än i kompositflaskan av någon anledning?)