Detta är min källartrapp och jag måste fixa den då vi kommer ha en 1,5 åring springa här i sommar...
Jag vet inte vad jag ska göra riktigt...
Har även problem med putsen, då man har målan den... det har då kommit in vatten mellan färgen och lecablocket, och sedan har det släppt och blivit fult.
Jag tänkte om man kunde få lite tips o ideer vad jag kan göra... gärna i form av bilder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder