Detta är min källartrapp och jag måste fixa den då vi kommer ha en 1,5 åring springa här i sommar...

Jag vet inte vad jag ska göra riktigt...

Har även problem med putsen, då man har målan den... det har då kommit in vatten mellan färgen och lecablocket, och sedan har det släppt och blivit fult.

Jag tänkte om man kunde få lite tips o ideer vad jag kan göra... gärna i form av bilder.

2014-03-29 09.43.27.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

2014-03-29 09.43.19.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Som staket föreslår jag ett enkelt smidesjärnstaket i samma färg som stuprännan, naturligt vis med grind mot trappsteget.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.