Vi bygger om vår altan och har satt tak över ca 12 m2 samt en 3 m vägg av gamla verandafönster då även husets fönster har spröjs.
Vi skall nu sätta staket runt den övriga öppna delen av altanen. Tidigare har vi haft sk. kryss-staket men vill nu ha något annat.
Har någon idéer och gärna bilder på lite annorlunda staketlösningar! Vi vill inte ha något "krusidull", utan raka rena linjer. Kanske trä och stål??? Har inget krav på insynsskydd utan det skall kännas luftigt!
 
Ett par kompisar byggde sitt med just trä och stål. Dom byggde om du tänker dig en underliggare och en överliggare och där i mellan har dom satt järn pinnar. Det blev kanon fint. Har tyvärr inga bilder i dag i alla fall..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.