21 822 läst ·
94 svar
22k läst
94 svar
Staga upp Älvsbyhusvinden?
hobbysnickarn! Jättekul att du kommit så långt. Själv har jag inte gjort ett smack sedan före jul, :-X. Förkylningarna har avlöst varandra här hemma hela januari och även i februari. Sen har det varit alldeles för kallt här (-10 till -15 grader) hela tiden. Väntar på vårens intåg :-/
Tjena Orsod
det har varit fett jobbigt dock, vilket du snart lär märka när du börjar
Fick offert från elektrikern på 59' vilket var lite i mesta laget måste jag säga, det känns som att frugan får pruta på sina spotlights och annat lull lull som säkerligen drog upp totalpriset..
Har f.ö. en massa rullar med 95mm isolering över men saknar 95mm skivor, så det blir till att returnera zzzz
det har varit fett jobbigt dock, vilket du snart lär märka när du börjar
Fick offert från elektrikern på 59' vilket var lite i mesta laget måste jag säga, det känns som att frugan får pruta på sina spotlights och annat lull lull som säkerligen drog upp totalpriset..
Har f.ö. en massa rullar med 95mm isolering över men saknar 95mm skivor, så det blir till att returnera zzzz
Klicka här för att svara