Vi har ett hus som på den ena gaveln är ca 7,5 meter högt. Vi ska sätta stående panel där. Min fråga är hur man skarvar ihop brädorna så de blir tillräckligt långa?
//Kalle
 
Det finns fingerskarvad panel i den längden
 
  • Gilla
KalleHansson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.