Jag har efter tappad motivation efter att haft en firma som gjort tillbyggnad och bytt tak äntligen tagit tjuren vid hornen och rivit den liggande panelen.
Problemet var att firman gjorde takutsprång men sket i att fixa klart i söderläge. Lång historia.

Som ni ser så livar teglet med regelverket, jag undrar därför följande.

1. Skall jag riva allt regelverk bakom och ersätta med samma reglar fast liggande?

2. skulle man kunna sätta liggande panel utanför de befintliga, funderar på hur det ser bra ut estetiskt.

Tack på förhand.

ps det sitter gammal träfasad innanför.
 
  • Delvis rivet regelverk ovanför tegelfasad med synligt isoleringsmaterial och träreglar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.