Jag har efter tappad motivation efter att haft en firma som gjort tillbyggnad och bytt tak äntligen tagit tjuren vid hornen och rivit den liggande panelen.
Problemet var att firman gjorde takutsprång men sket i att fixa klart i söderläge. Lång historia.
Som ni ser så livar teglet med regelverket, jag undrar därför följande.
1. Skall jag riva allt regelverk bakom och ersätta med samma reglar fast liggande?
2. skulle man kunna sätta liggande panel utanför de befintliga, funderar på hur det ser bra ut estetiskt.
Tack på förhand.
ps det sitter gammal träfasad innanför.