Behöver bestämma mig för isolering av en nybyggnation och funderar på polyuretan-isolering.
Någon som har erfarenhet av detta? Bra, mindre bra? För eller nackdelar? Andra erfarenheter av detta?
 
Hej,
Jag funderar på samma vid takbytet, hur gick det för dig?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.