K Klinker66 #1 Medlem · 63 inlägg 27 aug 2020 16:09 Klinker66 Medlem 63 inlägg 27 aug 2020 16:09 #1 Behöver bestämma mig för isolering av en nybyggnation och funderar på polyuretan-isolering. Någon som har erfarenhet av detta? Bra, mindre bra? För eller nackdelar? Andra erfarenheter av detta?
Behöver bestämma mig för isolering av en nybyggnation och funderar på polyuretan-isolering. Någon som har erfarenhet av detta? Bra, mindre bra? För eller nackdelar? Andra erfarenheter av detta?
B Bundas #2 Husägare · 35 inlägg 18 mar 2021 14:22 Bundas Husägare 35 inlägg 18 mar 2021 14:22 #2 Hej, Jag funderar på samma vid takbytet, hur gick det för dig?