Rören är delvis klamrade mot vägg och det går inte att lägga rörskålar snyggt och tight.
Sedan lindade jag en värmekabel runt båda rören.
Nu har jag redan sprutat, så frågan var mer akademisk. Till nästa gång jag behöver fogskumma.
/Höghus
Sedan lindade jag en värmekabel runt båda rören.
Nu har jag redan sprutat, så frågan var mer akademisk. Till nästa gång jag behöver fogskumma.
/Höghus
Klicka här för att svara
