Ganska nyinflyttad i radhus och upptäckte att kaklet i badrummet har en sprucken platta. Badrummet renoverades 2007 dvs 12 år sedan av förrförra ägaren. Vet inte hur länge sprickan funnits. Bör jag vidta några åtgärder?
 
H Hypno skrev:
Bör jag vidta några åtgärder?
Nej, låt den va.
 
Stefan N Stefan N skrev:
Nej, låt den va.
Är helt novis gällande sånt här, där av frågan. Vad grundar du "låt den vara
" på?
 
optimum
H Hypno skrev:
Är helt novis gällande sånt här, där av frågan. Vad grundar du "låt den vara
" på?
Pillar du på den så riskerar du skada tätskiktet. Sedan är det bara att göra om hela badrummet.
 
  • Gilla
Hypno
  • Laddar…
optimum optimum skrev:
Pillar du på den så riskerar du skada tätskiktet. Sedan är det bara att göra om hela badrummet.
Ok men sprickan i sig indikerar inte på att tätskiktet skulle ha påverkats?
 
T
Syns ju knappt, låt den vara alltså!
 
  • Gilla
Hypno
  • Laddar…
T tank77 skrev:
Syns ju knappt, låt den vara alltså!
Yes, tack för svaren!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.