Hej!
Jag har ett risigt gammalt cararragolv som ligger i köket (ca7m2 i en bostadsrätt fr 1910). Plattorna är delvis spruckna och sitter ibland helt löst. Om man lyfter upp en lös platta verkar det som om det ligger, lite märkligt nog, ett betonggolv under (med sprickor i). Nu är frågan: Jag vill plocka bort de gamla marmorplattorna och lägga nya klinker. Hur göra?
- Kan man spackla i sprickorna och sen köra på flytspackel?
-Behövs flytspackel över huvud taget?
-Tror ni att man får bort allt sittande gammalt sättbruk?
tack,tack