R Rolle85 skrev:
Vilket bruk kan man spritsa?
Som en som gillar att jobba smart snarare än hårt skulle jag köpa lagningsbruk i patron, helt klart dyrare men otroligt enkelt.

Patron med cementbaserat reparationsbruk, Dana Lim Concrete Fix, för lagning i betong och murbruk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ja precis, de får bli detta på ovansidan av alla fönster, kom inte in med bruk där.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.