vad är det för behandling på det ?
vi la in ett massivt gran golv precis och fick rekomenderat att inte lacka det då det rör sig ganska mycket och lackaet kan binda ihop golvet så det blir en stor springa på var 5 skarv yngefär ...
mvh daniel !
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.