R Romben #1 Trädgårdsfixare · Västra Götaland · 26 inlägg 28 feb 2022 20:25 Romben Trädgårdsfixare Västra Götaland 26 inlägg 28 feb 2022 20:25 #1 Hej! Som ni ser på bilden får vi sprickor i yttervägg där vi fräst upp, lagt i el och sedan spacklat igen. Endast på vintern, för när det blir varmt går sprickorna ihop igen.. Det är inte kul, så hjälp! Hur kan vi åtgärda detta? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Som ni ser på bilden får vi sprickor i yttervägg där vi fräst upp, lagt i el och sedan spacklat igen. Endast på vintern, för när det blir varmt går sprickorna ihop igen.. Det är inte kul, så hjälp! Hur kan vi åtgärda detta? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
R Romben #2 Trädgårdsfixare · Västra Götaland · 26 inlägg 4 mar 2022 10:25 Romben Trädgårdsfixare Västra Götaland 26 inlägg 4 mar 2022 10:25 #2 Ingen? Då svarar jag mig själv och ställer en följdfråga istället. Jag har googlat lite på elastiskt spackel. Skulle det kunna hjälpa? Och finns det i så fall någon sort som är bättre än andra?
Ingen? Då svarar jag mig själv och ställer en följdfråga istället. Jag har googlat lite på elastiskt spackel. Skulle det kunna hjälpa? Och finns det i så fall någon sort som är bättre än andra?
BirgitS #3 Medlem · Stockholms län · 48 196 inlägg 4 mar 2022 17:14 BirgitS Medlem Stockholms län 48 196 inlägg 4 mar 2022 17:14 #3 Vad består väggen av, dvs. vad är det som rör sig med årstiderna?