Hej! Vill åtgärda sprickan i muren upp mot rabatten och fylla i hålrummen som blivit i trappan längst in i skarvarna och längs med sidorna mot muren. Så att man slipper att det samlas ogräs där. Någon som har förslag på hur man bäst åtgärdar detta? Och med vad? Blir förvirrad när jag kollar runt på puts, cement osv. Med vänlig hälsning, Rebecca