P peter_sweden #1 Medlem · Göteborg · 977 inlägg 7 aug 2015 10:59 peter_sweden Medlem Göteborg 977 inlägg 7 aug 2015 10:59 #1 Hej Jag har en mur som börjar få sprickor. Är det något som behöver åtgärdas så att de inte förvärras? Hur gör jag i så fall? Med vänlig hälsning, Peter Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Jag har en mur som börjar få sprickor. Är det något som behöver åtgärdas så att de inte förvärras? Hur gör jag i så fall? Med vänlig hälsning, Peter Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder