Hej,

Vi har bott i vårt nya hus i nart ett år, här om dagen uptäckte jag små sprickor i några klinkerplattor i badrummet:mad:.... Det ligger på platta med vattenburen golvvärme och ett lager med flytspackel på de och efter det ligger LIP tätskickt. När man knackar på plattan låter det inte som om det är "bom". Jag tyckte att vi var försiktiga med att slå på värmen i golvet men kommer inte ihåg exakt hur länge vi väntade. Plattorma kommer från Svenska Kakel. Vad kan detta bero på och hur åtgärdar man det?
/Calle
 
  • PICT3577.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.