Hej,

Vi har en spricka i den putsade fasaden på vårt garage som jag tänker bör åtgärdas för att undvika frostsprängning eller liknande. Är det ngt man kan göra själv tror ni? Hur går man bäst tillväga? Läste i en tidigare tråd om EF-bruk, är det rätt väg här med?

Tack


Spricka i en putsad fasad på ett garage omgiven av snö, med en skyffel lutad mot väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
N
Ser ut som hela kakan släppt. Tror inte EF bruk är rätt väg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.