Hej,
Vi har en spricka i den putsade fasaden på vårt garage som jag tänker bör åtgärdas för att undvika frostsprängning eller liknande. Är det ngt man kan göra själv tror ni? Hur går man bäst tillväga? Läste i en tidigare tråd om EF-bruk, är det rätt väg här med?
Tack
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder