Vi bygger hus med totalentreprenad och påpekade för flera månader sen sprickan som syns på bilden.
Nu är det snart dags för besiktning.
Vi tycker brädan borde bytas, men entreprenören har inte gjort det. Kommer vi få med oss besiktningsmannen på det tror ni?
Nu är det snart dags för besiktning.
Vi tycker brädan borde bytas, men entreprenören har inte gjort det. Kommer vi få med oss besiktningsmannen på det tror ni?
Klicka här för att svara
