2 443 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Spottar
I lägenheten i Spanien har mamma satt upp (låtit sätta upp... :
) en massa spottar som belysning. Tänkte visa några bilder på hur det ser ut om ni är intresserade:
http://hem.passagen.se/ingarud1/spottar.htm
http://hem.passagen.se/ingarud1/spottar.htm
Tack bägge två!Immobil skrev:
*flinar lite* nej inte vad jag vet men el kaske inte är så dyr i Spanien? Eller så oroar de sig inte lika mycket över elräkningar som vi normala människor gör, den risken finns. :
Drar de väldigt mycket ström spottarna? Fyra stycken lyser ju upp hallen på et sätt som det annars krävts två 60wattare för. Morsan ser lite dåligt också och vill ha ordentligt ljust, kan också vara en orsak till det. Jag tycker bara det är snyggt och nuter av hur det ser ut!
Klicka här för att svara