Tjenare. Håller på att bygga övervåning på vårt älvsbyhus. Har dragit innertaket ända upp i nock, så hanbjälken syns. tänkte bygga på hanbjälken enligt (bild) så jag kan sänka in spottar. Ska då lämna ovansidan öppen, så värmen som blir ifrån lampan kan strömma uppåt till nocken.
tänkte bara på brandrisk? Då de inte är slutet uppåt kan ju ingen direkt värme uppstå? Hanbjälkarna är 150 cm långa tänkte montera 3 lampor jämnt fördelat i varje. MVH
tänkte bara på brandrisk? Då de inte är slutet uppåt kan ju ingen direkt värme uppstå? Hanbjälkarna är 150 cm långa tänkte montera 3 lampor jämnt fördelat i varje. MVH
Klicka här för att svara
