Hej!
Jag håller på och ska byta ut panelbrädor på min carport, ungefär hälften är i dåligt skick men var hittar jag denna panelen och vad heter den egentligen? Har kikat i mina närmsta byggvaruhus hornbach, Byggmax men hittar inte den. Är det en utgående variant , går det ens att få tag i den ? 20x120 är den i dimension.
Jag håller på och ska byta ut panelbrädor på min carport, ungefär hälften är i dåligt skick men var hittar jag denna panelen och vad heter den egentligen? Har kikat i mina närmsta byggvaruhus hornbach, Byggmax men hittar inte den. Är det en utgående variant , går det ens att få tag i den ? 20x120 är den i dimension.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite svårt att se på din bild om panelen verkligen är välvd?B Baskowilma skrev:Hej!
Jag håller på och ska byta ut panelbrädor på min carport, ungefär hälften är i dåligt skick men var hittar jag denna panelen och vad heter den egentligen? Har kikat i mina närmsta byggvaruhus hornbach, Byggmax men hittar inte den. Är det en utgående variant , går det ens att få tag i den ? 20x120 är den i dimension. [bild]
Jag gissa på spontad stockpanel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan det vara denna sorten?B Baskowilma skrev:Hej!
Jag håller på och ska byta ut panelbrädor på min carport, ungefär hälften är i dåligt skick men var hittar jag denna panelen och vad heter den egentligen? Har kikat i mina närmsta byggvaruhus hornbach, Byggmax men hittar inte den. Är det en utgående variant , går det ens att få tag i den ? 20x120 är den i dimension. [bild]
https://www.k-rauta.se/produkt/dubbelfas-spontad-22x120-54m-g4-2-grundmalad-vit/7340080309987
Panelen är rak bara på bilden den ser välvd ut ..
Jag tror den är plan, bara bilden som luras.Krille-72 skrev:
OT: Exakt detta sökte jag svar på i våras, vilken typ av panel det var....hittade inte, snickaren påstod att den inte tillverkas längre, beställde enkelfas istället för det sas vara närmast. Sen när 1 pall panel blivit hemleverad och jag måste köpa till några extra brädor, så tro fan att min panel ligger i facket bredvid. Blev till att köra hem och dubbelkolla, lasta 1 pall panel på släpet, köra till bygghandeln, lasta av 1 pall panel, lasta på 1 pall panel av rätt sort.....KUL träningspass!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
https://www.gsbyggvaror.se/?page=product&category=25&product=809#productB Baskowilma skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Klicka här för att svara