Bor alltså i en BFR med centralventilation. En ganska vanlig fråga. Förhoppningsvis finns det några med personliga erfarenheter. Tar gärna emot rekommendationer av specifika modeller! All hjälp är välkommen!

/Olof
 
Kolfilter är alltid bra...
Eti..
 
Vi har precis installerat en kolfilterfläkt av typen Clean Air Module (BOsch/Siemens), har dock inte flyttat in och hunnit köra något bacon-party än, men kan återkomma om två veckor...
 
Det får du gärna göra!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.