en induktion 15 år?Daydreamer skrev:
elon gör inget utom att sälja en ny och det är nog det bästa i detta fallet
electrolux kommer byta allt i den om det går att få tag på och har de inte prisgarantin så lär det kosta 7-8.000.-
Daydreamer skrev:
Fick liknande fel på våran häll så jag kollade med en kompis som sysslar med elektronik och han sa att det fanns ett företag som reparerar dom men det är dyrt, ca 2000 kr eller nåt. (Det var nån speciell komponent som brukar gå sönder som bara vissa kan köpa in tydligen) Vår var 10 år så jag bedömde att vi köper en ny, vet ju aldrig hur länge resten håller.
Tack för svar, uppskattas !J JockeLeni skrev:Fick liknande fel på våran häll så jag kollade med en kompis som sysslar med elektronik och han sa att det fanns ett företag som reparerar dom men det är dyrt, ca 2000 kr eller nåt. (Det var nån speciell komponent som brukar gå sönder som bara vissa kan köpa in tydligen) Vår var 10 år så jag bedömde att vi köper en ny, vet ju aldrig hur länge resten håller.
Kanske lika bra att köpa en ny !…..
Jag hade ett likande fel på en spis från Elektrulux... Prova att stäng av alla faserna till spisen och slå på dom igen efter någon minut.. Jag har för mig att det är ett relä på kretskortet som inte funkar som det ska. Ett styrkort kostar några tusen om jag inte minns fel.. dock kanske inte värt att göra
Hade något liknande hemma, då var det helt enkelt en säkring (av flera) i proppskåpet som gått.
Klicka här för att svara