8 721 läst ·
27 svar
9k läst
27 svar
Spikpistoler som drivs endast på batteri?
Svensk moms och som det ser ut tull över varuvärde 1600:-T Ejmelie skrev:
https://www.tullverket.se/sv/privat/brexitforprivatpersoner.4.2894757916870c7915c2.html
Köpte faktiskt en 692'a från FFX i somras för runt 6000:-, med två batterier, laddare och större tstak. Köpte inför ett panelbyte på godset. Visade sig vara ypperlig för att spika ihop lassen på släpvagnen. Panelen spikar jag för hand med hammare...
Tycker der är rätt svårt att träffa där man vill, och sedan är det rätt tillfredsställande på något bohemiskt sätt att slå i spiken med en välsmidd 20-unsare...
Tycker der är rätt svårt att träffa där man vill, och sedan är det rätt tillfredsställande på något bohemiskt sätt att slå i spiken med en välsmidd 20-unsare...
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Va det ifrån denna sida du tipsade om förut i tipstråden?T Ejmelie skrev:
https://www.powertoolworld.co.uk/de...ushless-1st-fix-framing-nailer-90mm-body-only
Dom skulle även ha över 75pund för frakten så det har inte blivit så mycket billigare.
Kollar man prisjakt så ha den varit nere i runt 3800 som billigast så vänta till våren då de bruka finnas kampanjer på den!
Jag har en sådan DCN692 och även en Senco GT90CH gas pistol, båda är grymt bra, bortsett ifrån att man måste underhålla/rengöra och ha gas till Sencon men slippa allt sånt till Dewalten så tycker jag nog mer om Sencon.. Inbillar mig att det är mer punch i den
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Den låg på 3.200kr förut. Men frakten var ju dyr. Det var om man skulle gå ihop flera och köpa samtidigt. Men nu är det för sent.P pleqtiz skrev:Va det ifrån denna sida du tipsade om förut i tipstråden?
[länk]
Dom skulle även ha över 75pund för frakten så det har inte blivit så mycket billigare.
Kollar man prisjakt så ha den varit nere i runt 3800 som billigast så vänta till våren då de bruka finnas kampanjer på den!
Jag har en sådan DCN692 och även en Senco GT90CH gas pistol, båda är grymt bra, bortsett ifrån att man måste underhålla/rengöra och ha gas till Sencon men slippa allt sånt till Dewalten så tycker jag nog mer om Sencon.. Inbillar mig att det är mer punch i den![]()
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden