T
Hej,

Är det någon här inne som byggt in spapool varianten som är fyrkantig (rostfria modellen).

Då den vi beställt kommer sprutisolerad på undersidan, skulle vara intressant o se hur ni har byggt in den? Gärna bilder på innan trallen lagts.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.