Uppföljning maj 2026 eftersom jag fått lite frågor via meddelande.
Ingenting har rört sig, eller ruttnat, inget har blåst omkull eller blivit snett Ingenting säckar.
Fortfarande stabil och jag kan lova att det har stormat ordentligt här eftersom jag bor helt öppet vid kusten på Gotland 😄Barnens gungor har hängt i reglarna och vi har även haft hängstolar för vuxna.
Vi är fortfarande nöjda.