Hej! Hur ska man spackla inrehörn runt fönster? De har använt gips som fönsterfoder. Jag tänkte mest på inrehörnet. Bifogar bild
En lånad bild
 
  • Inrehörn vid fönster markerat för spackling, med gips som fönsterfoder.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Maskeringstejp och målarfog
 
  • Gilla
Lintto1 och 1 till
  • Laddar…
Är det bra passning skulle jag bara mjukfoga med latex av bra kvalitét.
Men dä ä ja dä :)
 
F FDT skrev:
Är det bra passning skulle jag bara mjukfoga med latex av bra kvalitét.
Men dä ä ja dä :)
Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.