Hej,
En följdfråga på detta:
När det gäller att inte spackla skarvar inför kakling, gäller det också när våtrumsgipsen har en sån där fördjupning i sidorna? I vanliga fall ska ju den fyllas med spackel, och om man inte spacklar den får man väl en 1-2mm fördjupning där? Eller är fixet ändå så pass utfyllande att det är ok?