Hej
Jag undrar vad man ska köra för spackel eller puts i garaget ?
Garaget ligger på källarplan och det är en hel del hål.
Sen har tidigare ägare öppnat ett dörrhål till pannrummet. Ska man köra husfix för att jämna till?
Jag undrar vad man ska köra för spackel eller puts i garaget ?
Garaget ligger på källarplan och det är en hel del hål.
Sen har tidigare ägare öppnat ett dörrhål till pannrummet. Ska man köra husfix för att jämna till?
Husfix funkar, men är onödigt dyrt.
Hade kört med det här istället,
https://www.hornbach.se/shop/Vaggspackel-FINJA-Laga-Vagg-15-kg/8835586/artikel-detaljer.html
Hade kört med det här istället,
https://www.hornbach.se/shop/Vaggspackel-FINJA-Laga-Vagg-15-kg/8835586/artikel-detaljer.html
Klicka här för att svara

