N
vilken metod rekommenderar ni?

P
Har du bilder?

• Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
K
Menar du metod eller produkt?

N
Rejäl skrev:
Har du bilder?

• Tak med skarv och textur, sett tillsammans med en taklampa som är tänd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
N
K kniv skrev:
Menar du metod eller produkt?
bägge.

vill att lägenheten renoveras och om du kunde bidra med tips som jag kan vidarebefordra till killen som sköter detta.

N
jag önskar att taket slipas också.

N
J jawen skrev:
Gör rent skårorna/skarvarna & dammsug
Spackla med en handspackel.(behöver inte prima/förbehandla om inte gångtrafik ska ske i större skala)

Kan exempelvis använda någon av dessa.

[länk]

[länk]
vad menas med:
om inte gångtrafik ska ske i större skala

N ninasky skrev:
vill att lägenheten renoveras och om du kunde bidra med tips som jag kan vidarebefordra till killen som sköter detta.
Vad menar du med "killen som sköter detta"?

P
Det dära blir inte bra av att bara spackla då det ser ut som betongelement, det kommer att spricka även om du spacklar samt att du har en knottrig yta på hela taket som innebar att du behöver spackla hela taket om du vill dölja att du har spacklat fåran..

• Gilla
jawen
  • Laddar…
K
Så vi ska ge tips på metoder och produkter, till någon kille som ska sköta det hela? Är inte killen som ska sköta det hela kunnig så kanske man ska byta kille? Kanske till en tjej t.o.m. om man nu är så vågad…

• Gilla
jawen och 1 till
  • Laddar…
Oengagerad som du verkar vara med ditt första inlägg nu med facit i hand, när du endast skriver 4 ord!
Sedan fortsätter du med orden "vidarebefordra till killen som sköter detta" ??

Det är INTE ett tak!
Utan ett innertak, vilket är en gigantisk skillnad!

Din kille bör nog ha kunskap nog för att utföra jobbet "han ska få betalt för", om det inte är så att du tar ditt nån stackars baltisk svart arbetare som bara kämpar för sin överlevnad.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.