Gör rent skårorna/skarvarna & dammsugN ninasky skrev:
Spackla med en handspackel.(behöver inte prima/förbehandla om inte gångtrafik ska ske i större skala)
Kan exempelvis använda någon av dessa.
https://www.bauhaus.se/spackel-comb...SYZOM_XS2h38J7WFqSUbV31sN395Z8O4aAmDnEALw_wcB
https://www.bauhaus.se/snabbfinspac...SYZOM_XS2h38J7WFqSUbV31sN395Z8O4aAmDnEALw_wcB
Det dära blir inte bra av att bara spackla då det ser ut som betongelement, det kommer att spricka även om du spacklar samt att du har en knottrig yta på hela taket som innebar att du behöver spackla hela taket om du vill dölja att du har spacklat fåran..
Oengagerad som du verkar vara med ditt första inlägg nu med facit i hand, när du endast skriver 4 ord!
Sedan fortsätter du med orden "vidarebefordra till killen som sköter detta" ??
Det är INTE ett tak!
Utan ett innertak, vilket är en gigantisk skillnad!
Din kille bör nog ha kunskap nog för att utföra jobbet "han ska få betalt för", om det inte är så att du tar ditt nån stackars baltisk svart arbetare som bara kämpar för sin överlevnad.
Sedan fortsätter du med orden "vidarebefordra till killen som sköter detta" ??
Det är INTE ett tak!
Utan ett innertak, vilket är en gigantisk skillnad!
Din kille bör nog ha kunskap nog för att utföra jobbet "han ska få betalt för", om det inte är så att du tar ditt nån stackars baltisk svart arbetare som bara kämpar för sin överlevnad.
Klicka här för att svara
