Hej!

Ställer en fråga igen då jag tror att fler ser den under en vardag när folk sitter på sitt jobb framför datorerna, än på helgen då de är lediga o snickrar o fixar hemma!! ;)

Önskar att få lite tips på en inte alltför dyr sorptionsavfuktare till vår kallvind. Det kommer vara en lösning som inte ska vara för evigt......

Tack!
Anna
 
Många som läser min lilla fråga men som inte ger ngt svar........ Men det e ju inte så svårt att ta reda på det på annat sätt, det fixar jag!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.