Ställer en fråga igen då jag tror att fler ser den under en vardag när folk sitter på sitt jobb framför datorerna, än på helgen då de är lediga o snickrar o fixar hemma!!
Önskar att få lite tips på en inte alltför dyr sorptionsavfuktare till vår kallvind. Det kommer vara en lösning som inte ska vara för evigt......